12/10/2012

Som mor til to små børn, ramler hverdagen fra tid til anden pga. en eller anden ondsindet bakterie eller virus. Irriterende, frustrerende og synd for ungerne (og mor...) og der er ofte INTET at stille op udover lidt ekstra kærlighed, tegnefilm under dynen i sofaen og saftevand. Eller er der?

Hvem har ikke på et eller andet tidspunkt fået et mystisk råd fra en gammel bedste? Eller har du ligesom jeg smugkigget på hylderne i helsekosten i håb om at finde alternativer til hostesaft og Panodil Junior?
Denne blog handler om alle de gode råd og alternative måder at hjælpe sit syge barn på. Jeg vil afprøve de gode råd, tips og tricks, jeg selv har fået, og se hvor langt jeg kan komme med heksekunst for småbørn - selvfølgelig indenfor rimelighedensgrænser ... jeg kan næppe undvære lægen eller panodilen helt :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar